3 novembre 2011

A Steamy Dedicated Illustration...







Facebook Fan Page. After a little contest on my Facebook fan page, which was about a sexy illustration as a gift, for the 69th fan ; Here in the first image is, the promised illustration for the 2 lucky winners. Erotic and sensual, I hope that I had respected my deal, as well as the warmth that is coming out of that mystic number, 69.

Regarding to the second image, this is for all of you my sweet little cherries, who keep following my adventures with so much loyalty... Of course that I never forget about you :)

Page de Fan Facebook.
Suite au petit jeu concours sur ma page de fan Facebook, où la 69è personne se verrait offrir une illustration sexy ; Voici dans la première image, l'illustration promise pour les 2 heureuses gagnantes. Erotique et sensuelle, j'espère avoir respecté mon contrat, ainsi que la chaleur représentative de ce chiffre mythique, 69.

Quant à la deuxième image, elle est pour vous tous mes chères petites cerises qui suivez mes aventures avec tant de fidélité... Et non, je ne vous oublies jamais :)



Join me on FACEBOOK / Retrouvez-moi sur FACEBOOK :)
Or on TWITTER
Rendez-vous sur Hellocoton !

2 commentaires:

Nel a dit…

va va voum!

La Cerise Electrique a dit…

rrrrhhh, caliente !!! lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...