13 novembre 2011

A bit of romance before Monday...











Chris Chun. A little cheerful and flowery attention to close this week-end, which I hope was pleasant to you. Let me introduce you Chris Chun, who is an australian artist, living in Thailand. I've discovered his work today during a walk in the streets of Paris. It catched me at the first sight and had me travelling right away through his romantic and poetic universe. Focused on his illustrations, with a tribute to that talent in my mind, I was thinking that wether you're a schamltzy or not, you'd probably be seduced by the sunny tranquility of his art and his loving joy of life. So, I warmly invite you to check out for more information about him here.
A little advice ? Just let yourself go on that romance, as the trip really worths it :)

Chris Chun. Petite touche enjouée et fleurie, pour clôturer ce week-end qui je l'espère, vous a été des plus agréables. Je vous présente Chris Chun. Artiste australien installé en Thaïlande, et dont j'ai découvert les œuvres aujourd'hui, lors d'une balade dans les rues de Paris. Dès la première illustration, a su me transporter dans son univers romantique et poétique. Arrêt sur image, hommage au talent en tête, je pensais que fleur-bleue ou pas, vous seriez probablement séduit par la quiétude ensoleillée d'un art qui respire et transmet une véritable joie de vivre. Ainsi, je vous invite chaleureusement à en savoir plus sur lui par ici.
Petit conseil ? Laissez-vous aller à la romance d'un voyage qui en vaut la chandelle :)


(Titre : Un peu de romantisme avant Lundi...)



Join me on FACEBOOK / Retrouvez-moi sur FACEBOOK :)
Or on TWITTER
Rendez-vous sur Hellocoton !

Aucun commentaire:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...