23 décembre 2013

Merry Xmas




Merry Xmas my friends ! I wish you all the best for this holidays season and beyond, hoping you're spending an awesome time with your families, friends and people you love and care for. My thoughts and prayers also go to those who don't have the opportunity to share this good time with people they love. Be good to yourself and others that has a spot in your heart. Merry Xmas my friends !

Joyeux Noël les amis ! Je vous souhaite le meilleur pour ces fêtes et même au-delà, en espérant que passerez d'excellent moments avec vos familles, amis et les personnes qui comptent pour vous. Mes pensées et prières vont également vers ceux qui n'auront pas la chance de partager de bons moments avec les leurs. Faites-vous plaisir, et faites plaisir à ceux que vous aimez. Joyeux Noël les amis !

That's all for now my "cherry-chéris". Join me on Facebook or Twitter to catch all my instants news !! 
C'est tout pour le moment mes "cherry-chéris". Rejoignez-moi sur Facebook ou Twitter pour suivre toutes mes actus instantanées !!

Rendez-vous sur Hellocoton !

Aucun commentaire:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...