1 mars 2012

"Blind" The Recap !!!

Abraham - The one who made it real...




Ali - The one who helped me make it the way I wanted...




Daddy - The one who supported me with all his heart...




"My girls, talking 'bout my giiirls" - The heart sisters who spread their bliss all the time...




Though, GOD knows it wasn't all set right from the beginning !!





Mama - The one who always knows what's good for my creativity...





AND WHEN THE D-DAY CAME...








D-Day n°2 - Back home with my "award" YAY !!!





AND AFTER - Going through the Golden Book and reminiscing all that experience, I just let it go and cried (for days) all my guts out for happiness !!!

Click on the image to enlarge / Cliquer l'image pour l'agrandir



And here come the pics, like you were there (or there again) :)





























Drawing in the golden book :D

"Blind" The Recap. I know, you almost waited it !

1 month later... It's the time I needed to come through this torrent of crazy emotions. And actually, I'd have needed one more month to sketch all the people I have to thank for those 2 unforgettable days.

On this quite long list, there're people of my family/friends circle who supported me right from the beginning ; the "long time no see" people who braved the great Februrary cold to come to my 1st exhibition ; people who brought some pieces of me back to their home ; people who came in a complete discover mood and shared a delightful energy ; the "last-minute informed" people who dared the effort to come over ; people who spread the word and shout out passionnate love declarations to my artwork babies ; people who wrote down endless love words (AND drawings, I was really spoiled) in my golden book ; people who weren't there physically, but differently ; people who captured for immortality those 2 precious days, and... people who delighted in my sweet little candies :p


Finally, this is a huge THANK YOU to all the people who made my 1st exhibition come true and those who made it go beyond all my expectations, by spreading their infinite positive vibration.

While my main goal during the preparation of this exhibition was to share another side of my artistic universe... You incredibly surprised me !


"Blind" Le Récap'. Je sais, vous avez failli l'attendre !

1 mois plus tard... C'est le temps dont j'avais besoin pour me remettre de ce déluge d'émotions en folie. Et pour cause, il m'aurait fallu un autre bon mois pour "croquer" toutes les personnes que je dois remercier pour ces 2 jours inoubliables.

La liste est longue entre les personnes de mon entourage qui m'ont soutenu dès le début du projet ; celles perdues de vue qui pourtant ont bravé le grand froid de Février pour assister à cette première ; celles qui ont ramené un petit bout de moi chez elles ; celles qui sont venues en totale découverte et qui ont échangé leur délicieuse énergie ; celles qui pourtant prévenues à la dernière minute, ont fait le déplacement ; celles qui ont partagé l'info et qui ont fait des déclarations d'amour enflammées à mes bébés sur toiles ; celles qui ont recouvert les pages de mon livre d'or de petits mots doux (ET de dessins, j'ai vraiment été gâtée) à n'en plus finir ; celles qui étaient là autrement que physiquement ; celles qui ont immortalisé ces 2 jours précieux et... celles qui se sont délectées de mes petites friandises :p


En somme, un immense MERCI à toutes ces personnes qui ont rendu ma 1ère expo possible d'une part, et toutes celles qui l'ont transcendé par une dynamique ultra positive et émouvante.

Alors que mon ambition principale tout au long de ce projet était de partager une autre facette de mon univers artistique... Vous m'avez incroyablement surprise !




Let's share even more on FACEBOOK / Partageons encore plus sur FACEBOOK :)
Or on TWITTER
Rendez-vous sur Hellocoton !

1 commentaire:

AD_e a dit…

OMG Félicitations! C'est vraiment trop sublime! *-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...